Termeni și condiții

1. Identificarea firmei

Baba Cafe S.R.L., cu sediul în Somesul Rece nr. 79, înregistrată la Registrul Comerțului sub CUI 47684169 contact:

2. Definirea termenilor

  • „Vânzător” – Baba Cafe S.R.L.

  • „Cumpărător” sau „Client” – persoana fizică/juridică ce plasează o comandă pe site.

  • „Site” – platforma online prin care Baba Cafe S.R.L. comercializează produse și servicii.

3. Produse și servicii

Produsele afișate pe site sunt  produse alimentare . Toate informațiile privind caracteristicile acestora sunt prezentate pe pagina fiecărui produs.

4. Drepturile și responsabilitățile părților

  • Clientul are obligația de a furniza date reale și corecte pentru procesarea comenzilor.

  • Vânzătorul se obligă să livreze produsele conform detaliilor afișate pe site și să respecte legislația în vigoare.

5. Politica de plată și facturare

Plata comenzilor se poate realiza prin:

  • Plata online prin sistemul integrat WooCommerce.

  • Plata prin platforme de livrare: comenzi efectuate prin aplicații precum Bolt Food (sau alți parteneri similari).

Factura se emite conform legislației și poate fi transmisă în format electronic sau fizic.

6. Politica de livrare

Livrarea comenzilor efectuate pe site se realizează exclusiv prin partenerii de livrare tip platforme dedicate, în prezent: Bolt Food (și, pe viitor, alți parteneri similari).

  • Comenzile sunt preluate și livrate conform termenilor și condițiilor stabilite de platforma de livrare utilizată.

  • Timpul de livrare și costul transportului pot varia în funcție de zona de livrare și de politica partenerului de livrare.

  • Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru întârzieri sau probleme survenite în timpul transportului, acestea fiind gestionate de platforma parteneră.

7. Politica de retur

Produsele comercializate de Baba Cafe S.R.L. sunt de natură alimentară și, din motive de siguranță alimentară și protecția consumatorului, nu fac obiectul returului conform legislației în vigoare (OUG 34/2014, art. 16 lit. d).

Se acceptă returul produselor doar în următoarele cazuri excepționale:

  • Produsul a fost livrat cu termen de valabilitate expirat;

  • Produsul prezintă neconformități vizibile (defecte de ambalaj, deteriorări majore);

  • Produsul livrat nu corespunde comenzii plasate (greșeală de livrare).

În aceste situații, clientul trebuie să notifice Vânzătorul în termen de maximum 24 de ore de la primirea comenzii, la adresa de email: baba.caffe@yahoo.com sau la numărul de telefon: 0736046783, transmitând și dovezi (fotografii ale produsului/ambalajului).

Retururile acceptate vor fi înlocuite cu produse similare sau, la cererea clientului, se va rambursa contravaloarea produsului în termen de maximum 14 zile calendaristice.

8. Politica de garanție

Produsele comercializate de Baba Cafe S.R.L. sunt produse alimentare și beneficiază de garanția conformității, în sensul respectării termenului de valabilitate înscris pe ambalaj și a condițiilor de depozitare.

Garanția se aplică în următoarele situații:

  • Produsul a fost livrat cu termen de valabilitate expirat;

  • Produsul prezintă defecte de ambalaj sau deteriorări vizibile la recepție;

  • Produsul nu corespunde specificațiilor afișate pe site (ex.: tipul, gramajul, sortimentul diferă de ceea ce s-a comandat).

Condiții de menținere a garanției:

  • Produsele trebuie depozitate conform instrucțiunilor înscrise pe etichetă (ex.: loc uscat, răcoros, ferit de soare).

  • Nu se acceptă reclamații pentru produse păstrate sau utilizate în mod necorespunzător.

Procedura de notificare:

  • Clientul trebuie să notifice eventualele neconformități în maximum 24 de ore de la recepția produsului, prin email la baba.caffe@yahoo.com sau la telefon 0736046783, atașând fotografii relevante.

În cazurile justificate, produsul va fi înlocuit sau se va restitui contravaloarea acestuia în termen de maximum 14 zile calendaristice.

9. Limitarea responsabilității

Baba Cafe S.R.L. nu răspunde pentru întârzieri cauzate de curieri, erori datorate furnizării de informații incorecte de către client sau alte situații independente de controlul său.

10. Soluționarea litigiilor

Eventualele dispute se vor soluționa pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente.
Consumatorii pot apela și la platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL): https://ec.europa.eu/consumers/odr

11. Politica de confidențialitate și cookie-uri

Datele cu caracter personal sunt prelucrate conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR). Detalii complete se găsesc în Politica de confidențialitate și Politica de cookie-uri.